Re: Laptop Acer i jasnosc ekranu

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Mon 12 Oct 2009 - 11:52:43 MET DST

On Sun, 11 Oct 2009, Radosław Sokół wrote:

> Znowu się będę upierał, że jak jestem u siebie, to siądę przy
> komputerze stacjonarnym, bo praca z przenośnym to masochizm.

  Owszem, ale może się zdarzyć, ze "na miejscu" będzie tylko laptop.

> A jak jestem u kogoś lub na wyjeździe (niekoniecznie w trasie)
> to nie będę taskał ze sobą dodatkowej wielkiej klawiatury,

  To ją tam zostawiaj (albo o nią poproś) :)
  Akurat w takim celu (pracy na notebooku "nie u siebie") kupiłem
kiedyś "prawie normalną" klawiaturę (bez zestawu klawiszy
strzałek - numeryczna obok alfanumerycznej).
  O ile ze znaczną większością Twoich uwag się zgadzam, to
wychodzi że sam sobie zaprzeczasz: z dwojga złego lepiej
pracować na laptopie z dołączoną klawiaturą, niż pracować
na laptopie z "wbudowaną".

pzdr, Gotfryd