Czyja wina: napedu czy nosnika?

Autor: maxknowledge <maxknowledge_at_gmail.com>
Data: Mon 12 Oct 2009 - 12:07:02 MET DST

Witam,

nagrywalem na plytkach dvd-r i dvd+r o nazwie TX extra moim napedem HL-
DT-ST DVDRAM GSA-T20N i wszystko bylo w porzadku do jakiegos czasu.

Od niedawna zaczal mi sie pojawiac w NERO komunikat "nie mozna
zakonczyc zapisu w trybie DAO". Przeinstalowalem Nero na nowsze i nic
to nie dalo. Zmarnowalem juz kilka plytek DVD na proby nagrania innym
sposobem.

Oto log z ostatniego nagrania (na plytce dziala tylko jeden film 700MB
reszta zawieszaja naped):
http://poha.inc.w.interii.pl/Log2.txt

Sprawdzilem do tej pory, ze mam wlaczane DMA na porcie 1 i 2, na 3
wylaczane. Od chwili kiedy zaczalpojawiac sie problem w menadrzeze w
napedach zapisalami sie nowa pozycja dla napedu: IK73020 UOW557P SCII
CD rom DEVICE.Skad niby, jak mam nowy naped a zadnego wirtuala?

Probowac dalej nagrac szybkoscia mniejsza (1x?) i zmienic plytki? Czy
nie marnowac pieniedzy i przeinstalowac firmware?

Pozdrawiam