Re: Możecie polecić PAD'a za 50PLN!?

Autor: vcore <mail*wytnij*_at_vcore.pl>
Data: Mon 12 Oct 2009 - 09:48:19 MET DST

XWindowsMen pisze:
> Witam.
> Czy jesteście w stanie polecić jakiegoś dobrego (na miarę założeń
> budżetowych) pada do PC'ta dla 12-latka!? Tak, żeby sprzęt się nie
> rozleciał po 2 tygodniach!? Kupić jakiegoś firmowego z najniższej
> półki czy może jakiegoś TESCOwego z koszyka!? Pozdrawiam.

Do 50zł to cięzko, ja używam Logitech wingman już około 3lata i nic nie skrzypi, wszystko działa jak
od nowości ale jego taniej niż 65zł sie nieda kupić, natomiast jeśli w 50zł miałbym się zmieścic to
kupiłbym tego http://allegro.pl/item775529294.html cena okazyjna, marka jak marka - lepsze to niż
jakieś Noname made in jedyny słuszny kraj produkujący dobra wszelkie ;-)

No chyba że niepotrzeba analoga to wtedy najlepszy wybór http://allegro.pl/item759037213.html

--
WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe
www.webprogress.com.pl