Re: Możecie polecić PAD'a za 50PLN!?

Autor: Mateusz Viste <mateusz_at_no-spam.please>
Data: Mon 12 Oct 2009 - 10:26:13 MET DST

On Monday 12 October 2009 07:37, XWindowsMen wrote:
> Czy jesteście w stanie polecić jakiegoś dobrego (na miarę założeń
> budżetowych) pada do PC'ta dla 12-latka!? Tak, żeby sprzęt się nie
> rozleciał po 2 tygodniach!?

Zależy do czego potrzebujesz tego pada, tzn. ile funkcji ma zawierać. Ja
żadnym graczem nie jestem, ale od czasu do czasu lubię popykać sobie w
dawne NESowe gierki. :-)
Przetestowałem kilka padów, i ostatecznie zostałem przy wynalazku o dumnej
nazwie "Logitech Precision". Kupiłem dwa. Jeden służy już od czterech lat
bez zarzutu, a drugi czeka w szufladzie, "na zapas". :-)
Jeśli szukasz prostego i mocnego pada, bardzo polecam. Koszt: ok. 10 euro.

Pozdrawiam,
Mateusz Viste