Re: Jak siękręci Core i7 940 Bloomfield ?

Autor: Adas <adsflvasfdlvasfdWYTNIJTO_at_onet.pl>
Data: Mon 12 Oct 2009 - 00:28:56 MET DST

http://allegro.pl/item756304790_asus_p6t_deluxe_v2_1366_ix58_ddr3_s1366_extreme_i7.html

http://allegro.pl/item757132695_asus_rampage_ii_gene_intel_x58_1366_matx_sklep_wwa.html

> http://allegro.pl/item757080651_gigabyte_ga_ex58_ud5_intel_x58_lga_1366.html

http://allegro.pl/item771022678_dfi_lanparty_ut_x58_ddr3_thermalright_x58_t3eh8.html

Jeszcze dołacze tą:

http://allegro.pl/item766172036_asus_p6t_se_x58_ich10r_ddr3_s1366_phase_power.html

Najtańsza i zastanwiam się czy jej czegoś brakuje ? Cenę ma dobrą, jak wypadnie
w OC ??

> Którą kupić? Która lepsza pod OC?

Dzieki
ADAM