Re: awaria monitora\grafiki

Autor: Animka <animka_at_to...nie.ja.wp.pl>
Data: Sun 11 Oct 2009 - 18:50:35 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> To *jest* zaleta, ale nie najważniejsza.

OK.

Przy okazji Cię zapytam. W poniedziałek mam otrzymać zakup tej obudowy
zewnętrzenej do starego dysku 3.5:

Teraz się głowię, bo w teraźniejszym komputerze dysk jest na SataII.
Oczywiście w tej obudowie będzie inny dysk (8 GB,wyjęty z innego
komputera), ale nie wiem czy będzie działał z moim komputerem.
Jak go podłączę przez USB to chyba powinien działać?

--
animka