Re: Pytanie na temat netbooka...

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Sun 11 Oct 2009 - 15:59:04 MET DST

Konrad Kosmowski pisze:

> Ale po co mam sobie zawężać sztucznie wybór sprzętu?

Bo ich nie chcesz. Proste. Będziesz najeżdżał na producenta
komputera że wbudowuje kamerkę w komputer i że koniecznie
chcesz, by umożliwił kupno komputera bez kamerki, czy raczej
wybierzesz inny model komputera? Raczej to drugie. No to
system operacyjny i oprogramowanie traktuj tak samo, jak tę
kamerkę, bo niestety w komputerach przenośnych to integralny
składnik zestawu.

> Wolę zainstalować OS na czysto - przeszkadza Ci to? Kurwa fafnaście postów o
> tym napisałeś jakby to było bardzo istotne. :)

Mnie nie przeszkadza. Ale sam się pakujesz w problemy. Potem
tacy "przeinstalowywacze" się pytają czemu im coś nie działa
i po wielu roboczogodzinach wychodzi na to, że akurat tam Dell
czy HP jakiś problem obszedł prywatną łatą nie oferowaną przez
Microsoft klientom indywidualnym. Przez własne kombinowanie
marnują czas innym.

> się uprze, że chce netbooka do pracy (bo przeczytał w czasopiśmie i chce) -

Uświadamiać.

> wpuścisz go z XP HE do sieci? Jak napisałem powodów może być wiele.

A dlaczego nie?

> Niestety właśnie nie. Kwestia tego co mniej zajmuje czasu - przeinstalowanie
> czy bawienie się w czyszczenie. Chociaż wiem, że i tak napiszesz, że to
> nieprawda. Odnoszę wrażenie, że wiesz wszystko najlepiej. :)

Przeinstalowanie to ucieczka przed problemami. Ucieczka spo-
wodowana strachem przed nauką. I przed ograniczeniem swoich
chorych nawyków powodujących "niszczenie" systemu.

> No i?

No i *da się*. Tylko nie trzeba psuć.

> No i?

I nie trzeba reinstalować *w ogóle*.

|                 |  Politechnika Śląska                   |