laptop, kamera działa dopiero po włożeniu czegokolwiek do usb

Autor: _chab_ <wpiszchab_at_wp.pl>
Data: Sun 11 Oct 2009 - 13:01:21 MET DST

Witam,

Mam bardzo dziwny problem z kamerą wbudowaną do laptopa.
Jak chcę uruchomić video np. w skype to cały czas pracuje tryb "uruchamianie
video" i nic się nie dzieje.
Każdy program do wyświetlania obrazu zachowuje się tak samo: tryb
uruchamiania i zwiecha programu.
Gdy włożę jakiekolwiek urządzenie do portu USB kamera startuje, programy się
odwieszają i wszystko działa jak potrzeba, aż do następnej video rozmowy.
Znowu muszę wyjąć i włożyć coś do USB. Co ciekawe jak wyjmę urządzenie USB
podczas nadawania sygnału video to wszytko nadal odbywa się normalnie.
Prawdopodobnie ma to jakiś związek z wizytą w serwisie.Ale wtedy wymieniana
była tylko karta WIFI.
Jakieś pomysły? Nie mam pojęcia jak to ugryźć.

Pozdrawiam