Re: Wybor laptopa

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Sat 10 Oct 2009 - 18:01:57 MET DST

Radosław Sokół wrote:
> Poza tym pamiętaj, że olbrzymia większość użytkowników kom-
> puterów to nie-informatycy, dla których największym autory-
> tetem będą gazetki w stylu Komputer-Świat. I ich przede
> wszystkim trzeba "prostować".

I tu calkowicie sie zgadzam. Zreszta z moich obserwacji wynika, ze w
swiadomosci uzytkownikow i potecjalnych nabywcow przeroznej elektroniki
pokutuje olbrzymia ilosc mitow. Widzac takich "ja wiem lepiej" faktycznie
mozna sie zrazic. Wspolczuje sprzedawcom tych wszystkich media marktow...
choc spora ich czesc reprezentuje dokladnie ten sam poziom, co ww. ;)

k,