Re: Jak doposażyć laptopa?

Autor: tomek <tomek_at_nie.mam>
Data: Sat 10 Oct 2009 - 15:10:56 MET DST

> Rozumim, że w moim przypadku optymalne byłoby rozwiązanie
> z modemem pod USB (wtedy możliwość podłaczenia zarówno
> laptopa jak i jakiegoś komputera nie podłaczonego do Internetu).
> Co do usługi, to należy wybrać jakąś ofertę dedykowaną, czyli
> tylko do Internetu.

kwestia wyboru co lepiej pasuje.

> Trudno mi określić moje potrzeby co do ilości danych.
> Móże ktoś ma doświadczenie ile to wychodzi przy przeciętnym surfowaniu,
> korzystaniu z poczty i grup dyskusyjnych oraz ewentualnie z komunikatora?
> Żadnego ściągania filmów czy innych dużych plików.
> Oczywiście tylko przez ograniczony czas w ciągu dnia, bo w domu Internet
> i tak jest i będzie (umowa lojalnościowa na jeszcze prawie rok).

ściągnij sobie program który będzie zliczał dane które obecnie ściągasz na
laptopie np. NetLimiter 2

> Jeszcze jedno przyszło mi do głowy. Może w przypadku używania Internetu
> tylko przez pewną część dnia i ograniczonych potrzebach co do ilości
> przesyłanych danych, rozwiązanie na kartę zamiast abonamentu byłoby
> lepsze?
> Czy ktoś ma doświadczenia z używania netu w trybie pre-paid?

Na kartę masz Play Online na Kartę, Pakiety w Play Fresh, Simplus etc. Jak
będziesz wiedział ile Ci trzeba danych i w jakim czasie to wtedy najlepiej
dobierzesz ofertę.