Re: Jak doposażyć laptopa?

Autor: abc <abc_at_def.com>
Data: Sat 10 Oct 2009 - 14:59:26 MET DST

Jeszcze raz dziękuję.

 Rozumim, że w moim przypadku optymalne byłoby rozwiązanie
z modemem pod USB (wtedy możliwość podłaczenia zarówno
laptopa jak i jakiegoś komputera nie podłaczonego do Internetu).
Co do usługi, to należy wybrać jakąś ofertę dedykowaną, czyli
tylko do Internetu.
Trudno mi określić moje potrzeby co do ilości danych.
Móże ktoś ma doświadczenie ile to wychodzi przy przeciętnym surfowaniu,
korzystaniu z poczty i grup dyskusyjnych oraz ewentualnie z komunikatora?
Żadnego ściągania filmów czy innych dużych plików.
Oczywiście tylko przez ograniczony czas w ciągu dnia, bo w domu Internet
i tak jest i będzie (umowa lojalnościowa na jeszcze prawie rok).

Jeszcze jedno przyszło mi do głowy. Może w przypadku używania Internetu
tylko przez pewną część dnia i ograniczonych potrzebach co do ilości
przesyłanych danych, rozwiązanie na kartę zamiast abonamentu byłoby lepsze?
Czy ktoś ma doświadczenia z używania netu w trybie pre-paid?

Pozdrowienia