Re: Zeby tylko miec Intel VT...

Autor: Grzegorz S <gsulek_at_sgh.waw.pl>
Data: Thu 08 Oct 2009 - 18:55:18 MET DST

Santana <santana@interia.pl> wrote:

> Użytkownik "vissim" <vissim@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Chyba żaden proc w historii nie grzał się tak jak pentium IV :) Mając
> niewielkie mieszkanie można było spokojnie oszczędzić na ogrzewaniu ;)

No popatrz a w moim starym desktopie hp dc7600 siedzi p4 640 3.2GHZ i jest niesłyszalny
niezależnie od obciążenia, już dyski bardziej mi hałasują...
Ma HT, ma 64bit nie ma jedynie VT...

A swoją drogą bios płyty obsłuży VT? Bo mój laptop dell 1501 z AMD turion64 x2
nie obsluguje VT, mimo że procek w teorii jak najbardziej.

--
gs