Re: Jaki dysk sieciowy z printserwerem ?

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Wed 07 Oct 2009 - 13:38:15 MET DST

Użytkownik "cztery" <raz@dwa.trzy> napisał w wiadomości
news:4ac7b839$1@news.home.net.pl...
> Witam
>
> Chcialbym kupic do domu dysk sieciowy, na ktorym ladowalyby wszystkie
> zdjecia robione zarowno przeze mnie jak i przez moja zone oraz inne
> multimedialne pierdolki (filmy, animacje itp). Jest tego troche, dlatego
> chcialbym zeby urzadzenie obslugiwalo dyski conajmniej 1TB.
> Milo byloby gdyby ten dysk sieciowy robil rowniez za backup - czyli
> umozliwial podpiecie 2 dyskow w RAID.
> No i do tego koniecznym jest printserwer z drukarka epsona R340 - o ile ma
> to znaczenie.

Ma i od przejrzenia listy kompatybilnych drukarek (szanujący się producent
printserwerów powinien taka dysponować) proponuje rozpocząc poszukiwania. Z
dyskiem nie powinno być kłopotu o ile nie wybierzesz niczego muzealnego.
Każdy NAS dwudyskowy jest w stanie zrobić RAID lustrzany. Zerknij do
pcworlda, może nie jest tak zależny od reklam jak według kogoś jest w
chipie.