Jaki dysk sieciowy z printserwerem ?

Autor: cztery <raz_at_dwa.trzy>
Data: Sat 03 Oct 2009 - 22:46:38 MET DST

Witam

Chcialbym kupic do domu dysk sieciowy, na ktorym ladowalyby wszystkie
zdjecia robione zarowno przeze mnie jak i przez moja zone oraz inne
multimedialne pierdolki (filmy, animacje itp). Jest tego troche, dlatego
chcialbym zeby urzadzenie obslugiwalo dyski conajmniej 1TB.
Milo byloby gdyby ten dysk sieciowy robil rowniez za backup - czyli
umozliwial podpiecie 2 dyskow w RAID.
No i do tego koniecznym jest printserwer z drukarka epsona R340 - o ile ma
to znaczenie.
Jeden dysk 1TB mam nieuzywany, drugi kupilbym, dlatego dobrze gdyby
urzadzenie nie mialo dyskow od razu zamontowanych.
Czy moglibyscie cos polecic ?