Re: pecet (komputer) do pilnowania podwórka?

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 07 Oct 2009 - 09:17:26 MET DST

On Tue, 6 Oct 2009 22:33:34 +0200, "kameleon" <leo-art@gazeta.pl>
wrote:

>Jest tak ze 2x po 300 m podwórka do pilnowania, w sumie okolice domu i czegoś tam...
>myślę kilka kamer... 4 tu 4 tam 2 gdzie indziej oraz dwie dodatkowe. Chciałbym żeby coś

12 kamer do dozorowania 600m^2? Nie przesadzasz?

>widziały nocą też... można by dać jakieś lampki podczerwieni (chyba lampiony) włączane
>przez czujnik podczerwieni. I tak się zastanawiam, jak to robić najtaniej, oczywiście.
>Jakieś internetowe kamerki, wydzielony reuter bez dostępu do internetu...? W domu jest

Tanie interentowe kamerki po zostawieniu ich na zewnątrz na zimę
spowoduja że będziesz miał tanie nie działające kamerki internetowe.
Nie mówiąc już o tym że niewilele w nich zobaczysz zanim przestaną
działać no po pierwszym deszczu bedą tak zaparowane że nic nie
dostrzeżesz.

Zdrówko