Re: Jakie ciche ch³odzenie na AM3? (lub AM2)

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce_at_invalid.com>
Data: Wed 07 Oct 2009 - 07:32:05 MET DST

=Marcos= napisa³(a):

> Mam w³±czon± regulacjê, chyba jest ustawiona na utrzymywanie temperatury
> procesora nie przekraczaj±cej 50°C. Za du¿o? Nie mam w³±czonego

Za ma³o. Ja popêdzam wiatraczek, jak biedny Sempron ma powy¿ej 65 stopni
(temp. rdzenia),80 stopni- obroty na max. I da³em sobie spokój z szukaniem
innego ch³odzenia, ni¿ fabryczne. W idle wiatrak ma 900 rpm i prawie go nie s³ychaæ.

> Cool'n'quiet. Warto? Zawsze dzia³a tak jak trzeba? Nie zdarza siê, ¿e

Warto. Dzia³a idealnie.
Dodam, ¿e IMHO sterowanie obrotami wiatraka warto powierzyæ nie BIOS,
ale programowi z poziomu systemu- znacznie wiêksza konfigurowalno¶æ.

--
Dominik (& k±pany)
"Wszyscy chc± naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabraæ." (Stanis³aw Jerzy Lec)