Re: Jakie ciche ch³odzenie na AM3? (lub AM2)

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Tue 06 Oct 2009 - 20:45:45 MET DST

Osoba =Marcos= napisa³a na pl.comp.pecet:

> Czy
> ARCTIC COOLING Alpine 64 GT jest cichy?

Nie.

> Dlaczego nie ma nic taniego z wentylatorem 120mm? Mo¿e nie do koñca
> "czajê bazê", ale mam wra¿enie, ¿e je¶li we¼miemy ten sam radiator,
> tylko z szerzej rozchodz±cymi siê ¿eberkami, to wentylator 120mm o
> takim samym przep³ywie powietrza bêdzie ch³odzi³ podobnie jak
> wentylator 80mm.

Zobacz na mocowanie tego wentylatora do radiatora:
http://allegro.pl/item761964563_arctic_cooling_alpine_64_b_cichy_s_754_939_am2.html

S± to gumowe ko³ki (wentyl ma 90mm), dlatego ¿e wiêksze wentylatory
robi± niez³e drgania i bucz± przez to. Mam ten wentylator i raz przez
przypadek zepsu³em mocowanie, w zamian u¿y³em ¶rub z 2 podk³adkami z
gumki do o³ówka, ale w koñcu da³em sobie spokój i kupi³em jeszcze jeden
egzemplarz ;]

Ja mam Athlona x2 65W i bez skalowania czêstotliwo¶ci wiatrak wybija siê
trochê z t³umu. Do Twojego proca strzela³bym, ¿e nada siê to:
http://www.allegro.pl/item766524343_arctic_cooling_freezer_64_pro_pwm_nowa_wersja_gw6l.html

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur