nadpisanie partycji - pytanie o odzyskanie danych

Autor: Flyte <flyteWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sun 04 Oct 2009 - 09:33:50 MET DST

Witam,

ostatnio padla mi plyta glowna. Wczoraj kupilem nowa. Wlasciwie wszystko bylo
ok (komputer startuje jak nalezy), ale pomyslalem ze dobrze jest zaintalowac
system na nowo (Win XP Pro PL). Na dysku 500MB mialem 4 partycje:
* 60GB NTFS Primary (system)
* reszta to extended FAT32, gdzie były partycje 3 logiczne:
-- 160GB
-- 160GB
-- 120GB

Podczas instalacji windows wskazal tylko jedna partycje C, o rozmiarze 130GB (w
zaokragleniu). Tu nie zgadzalo mi sie cos, bo przeciez moj stary NTFS to 60GB.
Niestety, zaczalem sie domyslac ze moze widzi jakas partycje ktorej ja
wczesniej nie widzialem, i powiedzialem mu zeby zainstalowal system na C
(130GB). Okazalo sie ze w ten sposob nadpisalem tablice partycji. Mam C, 130GB,
ale nie widze zadnej innej partycji ktora byla poprzednio. Partition Magic
pokazuje reszte miejsca jako unallocated. Dodam, ze na poprzednich partucjach
byly skladowane dosc wazne dane (zdjecia z okresu 10 lat). Teraz pojawia sie
pytanie:

* jak mozna odzyskac te dane ze wymazanych partycji? probowalem programow
Active File recovery (skasowane partycje maja status Poor) i PC Inspector File
recovery - skutek zerowy. Moze to byc platna wersja softu - pod warunkiem ze
przyniesie to skutek.
* Czy jedyne mozliwe wyjscie to udac sie do firmy odzyskujacej dane? ile to
moze kosztowac (w cennikach na stronach widze ze jest to od 200zl - jak to sie
ma do rzeczywistosci)? miasto Warszawa.

Za wszystkie informacje z gory dziekuje.

Pozdrawiam serdecznie,

Flyte