Re: Notebook - wyciaganie akumulatora?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sat 03 Oct 2009 - 14:49:46 MET DST

> Skoro cały czas na zasilaczu, to tak. Wątpię, by tych biurek
> było aż tak dużo.

w wiekszosci sie z toba zgadzam, i mamy podobna opinie o czasami durnym
kupowaniu notebookow i obnizaniu sobie komfortu pracy tylko dlatego ze
notebook jest modny.
ale Zblut ma racje w tym przypadku.

sam oporocz desktopa mam sluzbowego notebooka i mimo ze z 90% pracuje przy
biurku to jednak musze miec notebooka.
spotkania w salach konferencyjnch gdzie musze byc z notebookiem,
konfigurowanie sprzetu po serwerowniach gdzie musze miec ze soba notebooka,
wyjazdy czy tez praca z domu zmusza mnie do tego zeby miec notebooka a nie
desktopa.

mimo tego oczywiscie kabli na biurku mam cala mase bo zeby komfortowo
pracowac na notebooku nie da sie ich uniknac :)
mam klawiature, mysz, zew monitor, drugi zasilacz(jeden mam na stale w
torbie), siec :)
prawie jak desktop :)

--
pzdr