Re: Komputer HTPC, proszę o opinię.

Autor: Skorupa <lukasz.skorupski_at_[nospam>
Data: Fri 02 Oct 2009 - 09:19:12 MET DST

tomekr pisze:

> Oj nie... Wydajność to totalna porażka. Unikaj Atoma. Poza tym liczy się
> grafika, a dokładniej jej zdolności odtwarzania filmów bez udziału
> procesora. Tutaj najlepsze zdolności ma ATI.

> Ta seria ma ~30% awaryjność. I przez nią proponuję odpuścić kupowanie
> Seagatów na rok czy dwa. Ogólnie teraz dobre dyski robi WD. Ma serię
> "zieloną" Green Power o zmniejszonym zużyciu energii.

OK, dzięki za uwagi.
Może ugryziemy temat inaczej.
Zależy mi na niskim poborze prądu i małych rozmiarach, dlatego
zdecydowałem się na mini-ITX. Czy jest jakaś dobra płyta w tym
standardzie z portem PCI? Czytałem wiele dobrego o płytach ZOTAC, ale
niestety nie znalazłem takiej z PCI. Może możesz doradzić coś w tym temacie?

--
Pozdr.
Skorupa