Re: JAk wymienic HDD z systemem w laptopie ?

Autor: Artur Frydel <artur.frydel_at_gmail.com>
Data: Fri 02 Oct 2009 - 08:51:36 MET DST

Day Thu, 1 Oct 2009 20:20:13 +0200, Fantom wrote:

> Jak to zrobic lacznie z przeniesieniem systemu ?

Sciagnij sobie Hiren's Boot. Od kilku wersji w dol jest juz tam dostepny
Acronis - to taki kawalak softu ktory zrobi to za Ciebie. Bardzo latwy w
obsludze (i klikalny).

> Jak podlaczyc dysk 2,5 ze zlaczem "laptopowym" do plyty glownej zwyklego
> PCta? Jak zaznaczylem nie mam zadnej dodoatkowej przejsciowki itp (kiedys
> mialem ale posialem)

Acronis ma opcje przesylania obrazow przez sieci. Jedyne co bedziesz musial
zrobic to AFAIK ustawienie serwera ftp na desktopie (jest kupa darmowych
serwerkow ftp).

--
Artur 'Bzyk' Frydel
"W Królestwie środka nigdy nie wiadomo, co jest przysłowiem, a co zwykłą