Re: wiecznie zawieszający się komputer

Autor: MSepujszon <kontonasmiecicostam_at_wp.pl>
Data: Thu 01 Oct 2009 - 17:25:57 MET DST

> Moim zdaniem chłodzenie pamięci Ci nie pomoże... Ono sprawdza się wtedy
> gdy z mocą komputera balansujemy "na krawedzi"

Pytałem o to, bo pamięci są często dość gorące

> Ja zrobiłbym tak:
> 1. Jesli tego nie robiles - reinstalacja systemu polaczona z odswiezeniem
> sterownikow (trzeba sie przylozyc i grzebnac w internecie za nowymi)

To już było przez te kilka lat robione.
Problem występuje pod win vista,
linux wcale nie chce się odpalić (nawet najnowszy kernel nie obsługuje chyba
kontrolera SATA)

> 2. Sprawdzenie czy do Twojej plyty jest upgrade BIOSU - jesli jest to
> nalezy go zrobic.

Już dawno załatwiony
> 4. Jesli pamiec masz w dwu kawalkach a cztery gniazda na plycie - przeloz
> je. Jak juz wyjmiesz pamieci przeczysc ich styki (polecam po prostu czysta
> kartke papieru jako sciereczke)

Mam tylko dwa miejsca na pamięci

> 5. Sciagnij i uruchom program Memtest86 do testowania pamieci. I pomecz
> komputer kilkanascie godzin. Jak nie bedzie bledow - pamieci masz sprawne

Dawno już wykonywałem i brak błędów