Bootowalny dysk na flashu

Autor: Ghost <ghost_at_everywhere.pl>
Data: Thu 01 Oct 2009 - 09:38:22 MET DST

Witam,

    Mam PCta (stacjonarny, nie notebook), ktory steruje pewnymi funkcjami -
chodzi jako sterownik automatyki. Przez 7/24 dysk oczywiscie kreci mu sie
jak glupi. Wymyslilem zeby podmeinic go na jakiegos flasha - pytanie czy da
sie to zrobic calkowie bezbolesnie tzn. jakos skopiowac zawartosc dysku na
flash (windows xp) i jakas przejsciowka (np. CF SATA) podpiac w do samo
miejsce i zeby ruszylo od razu (taki wygodny jestem). Nie usmiecha mi sie
reinstalacja calosci. Jesli sie da to jakiej przejsciowki konkretnie uzyc
najlepiej i jakiego programu do przeniesienia zawartosci dysku?

TIA

Pozdrawiam,
Ghost