Re: Dell ładowany indukcyjnie

Autor: Piotr M <xxx_at_xxx.pl>
Data: Thu 01 Oct 2009 - 09:05:37 MET DST

Pewnego razu MC tak oto obwieścił(a):

> To gadżet. Na wszelki wypadek nie napisali na jaką odległość to ładowanie
> działa. Bo w gruncie rzeczy to rozwiązanie jest niewiele lepsze od stacji
> dokującej z klasycznym ładowaniem przewodowym.

Też myślę że w takiej formie to gadżet. Ale, hmm, gdyby tak wszystkie blaty
stołów i mebli były indukcyjne.. ;) Ale chyba to pójdzie w kierunku
zwiększenia odległości. Już można zasilać żarówkę (np leżąca na dłoni :) )
z odległości kilku metrów, ale jest to nieefektywne, etc. A to IMO powinno
być przede wszystkim tylko taki i taki prąd do tylko takiego i takiego
urządzenia. No, i różne owady tez mógłby od razu tępić ;)

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?