Re: Czy do 1200zł można lepiej/wydajniej ?

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Thu 01 Oct 2009 - 08:58:04 MET DST

Dnia Thu, 01 Oct 2009 04:59:40 +0200, vcore napisa³(a):

> Witam,
>
> Przyszed³ czas wymieniæ tego rupiecia na co¶ nowoczesniejszego, nie tak dawno pad³a mi karta o czym
> te¿ pisa³em na tej grupie i po kupnie nowej zamierza³em nieco zmodernizowaæ PC - ale wysz³o mi na to
> ¿e postepuj±c w ten sposob tylko strace (min. cena pamiêci DDR 400mhz w porównaniu ze znacznie
> wydajniejsz± DDR2 1066mhz jest poprostu ¶mieszna, a na slot 939 niema wielkiego wyboru procesorów),
> tak wiec postanowi³em skompletowaæ sobie nowy PC a w zasadzie tylko podstawowe podzespo³y czyli
> [...]

Nic nie piszesz o grafice. To mo¿e Gigabyte GA-MA785G-UD3H z HD4200.
Zmontowa³em ju¿ dwa zastawy na tym z Phenomem II 550 i za ka¿dym razem
uda³o siê odblokowaæ 4 rdzenie. Boxowy wentylator przy normalniej pracy
chodzi cichutko ale po podkrêceniu i przy pe³nym obci±¿eniu ju¿ go s³ychaæ.
U siebie zmieni³em na Scythe Katana III. Ten jest zawsze nies³yszalny.