Re: Dell505 - us'piony na amen...

Autor: poli <300ton.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 30 Sep 2009 - 17:31:03 MET DST

Michal AKA Miki <jakistammichal@z.onetu.pl> napisał(a):

> Użytkownik "poli" <300ton@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> A czemu uparles sie, ze on jest uspiony, a nie uszkodzony?
> Nie wiem, czy w D505 bedzie to dzialac, ale sprobuj mu odlaczyc klawiature
> (moze zalana i powoduje zwarcia) i podlaczyc zewnetrzna.

Nie upieram się. Doszedłem do takiego wniosku po włączeniu się wentylatora po
godzinnym "przebywaniu" lapka w tym stanie...
Ale w tedy jeszcze się włączał, teraz tylko mruga dioda "Caps Locka" i
wyłącza się po chwili całkowicie.
Klawiaturę jaki i touch pada, a także wyświetlacz odłączyłem.
Bez zmian.

> A druga sprawa, to konfiguracja twojego czytnika - tego, co piszesz nie da
> sie czytac.

Przepraszam za to ale test wyszedł OK http://usenet.gazeta.pl/
usenet/0,48205.html?group=pl.test&tid=1272745&pid=&strona=0 a na grupę
wysyła mimo to śmieci.

> Pozdrawiam
> Michal

również pozdr00fka