Re: Dell505 - us'piony na amen...

Autor: poli <300ton_at_gazeta.pl>
Data: Wed 30 Sep 2009 - 17:15:22 MET DST

tg wrote:

> nie jest fizycznie zaciety czy go elektrycznie przemierzyles?
Niestety nie, az. tak go nie rozbiera?em. Jeszcze.

> ja bym popatrzyl jeszcze w klawiature, fn+f1-f4 zazwyczaj usypiaja
Nie ma co marzyc' aby zadzia?a?o, nawet nie wstaje teraz do stanu
us'pienia, wy?a;cza sie; po paru sekundach.

> baterie wyjales i odlaczyles latopa od zasilania na minute czy tylko
> podpinasz\odpinasz zasilacz?
Bateria jest w pe?ni na?adowana, zasilacz pod?a;czam zarówno z w?oz.ona;
bateria; jak i wyje;ta;. Wyja;?em nawet na kilka godzin dodatkowa; baterie;,
te; z kieszeni g?ównej baterii (a tak na marginesie do czego ona jest, co
podtrzymuje?)

--
pozdr00fka
   poli