Re: Serwis Lenovo

Autor: freewolny <dnogiec_usun__at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 29 Sep 2009 - 22:56:46 MET DST
Message-ID: <h9ts3m$684$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użytkownik "tg" <aa@bb.cpl> napisał w wiadomości
news:f2528$4aaa6749$59641b7f$16452@news.upc.ie...
> "freewolny" <dnogiec.usun@poczta.onet.pl> wrote in message
> news:h85kqi$lq6$1@inews.gazeta.pl...
>>> Jeszcze nigdy nie umiescilem w takiej paczce ani karty
>>> gwarancyjnej ani dowodu
>>> zakupu i nigdy nie bylo problemow z serwisem.
>>
>> No popatrz, a u mnie laptop wysłany w tym samym trybie d2d, do
>> polskiego serwisu FS (dont LetMeRepear), laptop zaginął w firmie
>> kurierskiej.
>
> i jak to sie ma do problemow z serwisem?

Taki, że mnie nie interesuje, gdzie zaginął. To gwarant organizuje
sobie sposób transportu, nie ja. Dlaczego niby ich kłopoty z firmą
kurierską, były zrzucane na mnie? Od momentu przekazania kurierowi
przesyłki, cała odpowiedzialność za sprzęt przechodzi na gwaranta.

Damian
Received on Tue Sep 29 23:00:04 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 29 Sep 2009 - 23:51:07 MET DST