Re: Jaki CPU?

Autor: newsy_gazeta <newsy_gazeta_nospam_at_gazeta.pl>
Data: Tue 29 Sep 2009 - 05:30:16 MET DST

OMSON pisze:
> Muszę dokupić jakiś 2 rdzeniowy procesor pod LGA775 - zastosowanie to
> home recording (kilkanaście śladów audio 24bit/44,1kHz, wtyczki typu
> sampler perkusyjny, emulator wzmacniaczy itp). Obecny konfig na P4
> 3,2GHz (2GB RAM, SATA 80GB) bardzo często nie wyrabia powodując dropy.
> Interesuje mnie zakup jak najbardziej budżetowego procesora i zapytuje
> czy do tych zastosowań lepiej sprawdzi się Pentium Dual Core E5300
> (2x2600MHz 2MB Cache) czy starszy E6320 (2x1,86MHz 4MB Cache). Pierwszy
> z racji bardziej zminiaturyzowanej technologii zapewne mniej sie grzeje
> [...]

miałem e5200 i byłem bardzo zadowolony, tani i 4GHz bez proszenia,
wydajność, temp bez zarzutu, mniejszy cache niezauważalny praktycznie

pytanie, czy pójdzie Ci na płycie, gdzie masz P4? chciałem tego e5200 na
płytę z i945 bodajże wsadzić i nie poszedł (może aktualizacja biosu by
coś dała, nie wiem, tylko z ciekawości podpinałem)