Re: Padl zasilacz - co kupic?

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Sun 27 Sep 2009 - 15:30:40 MET DST

michu pisze:

> wezme cos ponad 500W bo na pudelku od R4870 pisalo zasilka do niego ma
> miec minimum 500W, nie wiem tylko czy ten HX czy VX o ktorych pisalem
> post wyzej

Seria z odpinanymi kablami jest drozsza, poza tym o ile mi wiadomo HX
maja kilka slabszych linii 12V a VX jedna ale mocniejsza. Ja bym wsial
VX550, bo ma jedna linie bodajrze >40A a HX520 ma 3 linie 18 ALE
maksymalny prad na wszystkich liniach nie moze przekroczyc 40A. Takze
ten VX550 wiecej wydoli i jest tanszy, odpinane kable fajny bajer i nic
poza tym jak masz duza obudowe to zbyteczne ;)

--
Pozdrawiam,
Maciek