Re: Padl zasilacz - co kupic?

Autor: michu <michu1982_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 27 Sep 2009 - 14:23:51 MET DST

Maciej Browarczyk pisze:

> Osobiscie posiadam Corsaira VX450, jest praktycznie nieslyszalny (mam
> Ninje na E4300@3GHz z wiatrakiem 12cm Scythe. ktory chodzi na 500rpm, do
> tego dysk Samsung F1 640, Gainward 8800GT z ustawionym wiatrakiem na 20%
> max predkosci). Czesto chce wlaczyc kompa a on jest juz wlaczony, nawet
> wieczorami kiedy jest bardzo cicho :)

Mam dokladnie to samo, czesto rano albo po powrocie z pracy wciskam
wlacznik i zaczynam klac siadajac w fotelu bo zamiast biosu widze
"zamykanie systemu windows" :)

> Takze polecam, dobierz sobie moc
> do swoich potrzeb i czy chcesz kable odpinane czy nie.

wezme cos ponad 500W bo na pudelku od R4870 pisalo zasilka do niego ma
miec minimum 500W, nie wiem tylko czy ten HX czy VX o ktorych pisalem
post wyzej