Padl zasilacz - co kupic?

Autor: michu <michu1982_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 27 Sep 2009 - 13:12:29 MET DST

Wentylator w moim trancensie valeo 460 byl laskaw sie nie wlaczyc dzis
rano, zasilacz poszedl z dymem, rozkrecilem go - popuchniete
kondensatory, zweglona izolacja na cewkach, nie nadaje sie do uzytku.
Komp dziala, pstryknolem wylacznik na listwie kiedy poczulem dym,
zasilacz do konca dzialal
Czy moglby ktos obejrzec zasilacze na stronie:

http://elara.ie/products/power-supply.asp?available=checked

i doradzic ktory z dostepnych kupic. Zalezy mi głownie na ciszy, cos jak
ten spalony trancens - czesto zdarzalo mi sie niechcacy wylaczac kompa
rano, pochylajac sie nad nim nie slychac czy jest wlaczony czy nie.
Chcialbym zeby dalej tak bylo wiec zadne wyjce z malym wentylatorem z
tylu nie wchodza w gre.
Minimum 500 W (radeon 4870, A64 x2 6000+)
Z gory dzieki za pomoc