Re: Zasilanie UPS

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sun 27 Sep 2009 - 06:20:17 MET DST

Użytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał w wiadomości
news:h9lubi$g3$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Masz jakieś dane na temat różnic zużycia energii przez APC (które
> konkretnie?) a "inne" upsy?
> Jeśli uważasz że są takie same jak ever/xpower/inne - to oświeć nas :)

Trochę mam, a inne trochę wynika z samej budowy. Oflajnowy żre więcej prądu
od interaktywnego.

> Ale to nie marketing powoduje, że ups działa, tylko jego budowa. I w
> markowych upsach na prawdę wystarczy wymiana aku i jedzie przez wiele lat
> bez problemów.

Ale Ty nie polecasz markowego UPS-a tylko APC. Niektóre APC rzeczywiście
zaslugują na miano markowych, ale część nie jest w niczym lepsza od
chińskiego chłamu.

> Tyle że w markowych (i do tego zaliczam APC z serii Smart, Matrix itd) to
> się dzieje po naprawdę wielu latach ciężkiego użytkowania, a w tanim
> badziewiu (np ever, tanie MGE, albo najtańsze apc "w listwie zasilającej"
> i małe Back) po roku-dwóch.

Jeszcze dodaj ile razy droższe są Smarty od Backów i będziemy mieli komplet
danych o produktach APC.