Re: Kable sieciowe w tynkach

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sat 26 Sep 2009 - 22:36:44 MET DST

Użytkownik "tg" <aa@bb.cpl> napisał w wiadomości
news:52aaf$4abbe555$59641b7f$20129@news.upc.ie...
> "Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> wrote in message
>
> albo nie jest dobry, albo ma spaprany soft, co lepsze linksysy
> zwlaszcza z tomato chodza mi bezproblemowo miesiacami, a padaja
> jedynie jak pradu brak

Potwierdzam odczucie Radka. Niestety wiele ruterów, niekoniecznie Linksysów,
przerywa pracę pod większym obciążeniem. Niekoniecznie się wiesza, czasem
ruszają po wystygnięciu.

> zdaza sie, ale czesto jest to kwestia sterownikow - lub
> moze czegos nie teges w usludze w xp - mialem cos
> podobnego z 4965, trzeba ja bylo wylaczyc i zalaczyc po
> uruchomieniu systemu i co kilka godzin tak samo...

A ja nie miałem nic takiego ani z Intelem 5100, ani 5300. Owszem,
zatrzymywał się ruter, ale akurat nie karta w lapku.

> ten sam sprzet po odpaleniu backtracka dzialal stabilnie
> dniami

Wyobrażam sobie, że sztuczne zwolnienie transferu może zapobiegać
przegrzewaniu się i wieszaniu. Ale to następny gol do siatki bezprzewodowej.

> u mnie okolo 10, na szczescie dalo sie znalezc kanal
> z odpowiednim odstepem, fakt ze masa ap dziala z moca o wiele
> wieksza niz potrzebna, ale w zastosowaniach domowych
> zazwyczaj wifi sie sprawdza

Wi-Fi jest mocno przereklamowane. Owszem wygodne, ale spotym kosztem.