Re: sata-HDD-LED

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 26 Sep 2009 - 16:44:54 MET DST

"Tomaszek" napisał:

> Wzmacniacz operacyjny to znowu kilka mA poboru prądu i do tego
> jeszcze dioda ze 20 mA prądu. Na linach sygnałowych to dużo,
> chyba, że chciałbyś to zasilać z molex'a.

Nie, raczej myślałem o przytuleniu się z tym OP-Ampem "na pajączka" lub
(lepiej) malutkiej płytce z SMD bezpośrednio do PCB dysku -
wysokorezystancyjne wejścia nie obciążałyby sygnału, a i punktów do
pociągnięcia zasilania wzmacniacza i LED nie brakuje. Ale to tylko takie
teoretyczne dywagacje ;-)

JoteR