Re: sata-HDD-LED

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Sat 26 Sep 2009 - 13:23:38 MET DST

JoteR pisze:
> A na SCSI nawet gotowe piny do podłączania zewnętrznej LED - oprócz tej
> wlutowanej w PCB. Ale w nowych dyskach tego nie widzę, patrząc np. na tę
> płytkę http://www.besthddparts.com/guides/SATA9.html miałbym problem z
> określeniem, gdzie by tu się podpiąć z LED, chociaż punktów kontrolnych
> tu od groma. Chyba, żeby jakiś wzmacniacz operacyjny bezpośrednio do
> linii sygnałowych podpiąć ;-)

No bo SCSI było z głową zrobione.
Wzmacniacz operacyjny to znowu kilka mA poboru prądu i do tego jeszcze
dioda ze 20 mA prądu. Na linach sygnałowych to dużo, chyba, że chciałbyś
to zasilać z molex'a. Wtedy dochodzi jeszcze jakiś rezystor, żeby zbić
ten nadmiar z 5V;) Praktycznie rzecz biorąc - chyba by mi się nie chciało;)

| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\----------| e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |----------/