Re: Notebook - wyciaganie akumulatora?

Autor: 2late <deadlog_FILTR__at_wp.pl>
Data: Fri 25 Sep 2009 - 22:16:39 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Zmieniasz komputer przenośny co 18-24 miesiące? "Gratuluję".

W grudniu bedzie 2 lata jak kupilem obecnego laptopa i prawie nie uzywam
baterii, czasem sobie ja rozladuje, jak mi sie przypomni raz na 2 m-ce. :)
Mozliwe ze bateria trzyma krocej ale moze z dziesiec minut? Ktoz to wie. W
takim tempie z powodzeniem jeszcze z rok dwa wytrzyma. Nie wyobrazam sobie
uzywania mojej 17''-tki gdzies w terenie, do tego mam PDA.

Pozdrawiam

--
2late Outspace Communication Inc. 1999*2009 (R)