Re: Problem przy uruchamianiu zasilacza

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Fri 25 Sep 2009 - 11:56:43 MET DST

piecia aka dracorp jest autorem poniższej tajemniczej notatki, zapisanej
pradawnymi runami na koźlej skórze:

> Mam stary ale nie aż tak bardzo zasilacz do komputera 300W(model i firma
> teraz niedostępna, nie mam go pod ręką).
> ps.Uprzedzając pytania o kupno nowego zasilacza, aktualnie zakupiłem nowy
> komputer i na razie wolałbym nie dokładać na nowy zasilacz.

zaraz, kupiłeś nowy komputer i podłączasz go do starożytnego zasilacza z
nalepką 300W, który daje pewnie 150W, nie mówiąc o stabilności napięć i
dziwisz się, że nie działa? jaką konfigurację chcesz żeby pociągnął? w
momencie startu jest maksymalny pobór mocy.

BTW wiesz, że to może się skończyć koniecznoscią dokładania na drugi
nowy komputer?

--
                 _____