Problem przy uruchamianiu zasilacza

Autor: piecia aka dracorp <xxx_at_onet.pl>
Data: Fri 25 Sep 2009 - 11:19:17 MET DST

Witam
Głowy nie dam czy nie lepiej było by puścić tego posta na
pl.misc.elektronika ale zobaczymy.
Mam stary ale nie aż tak bardzo zasilacz do komputera 300W(model i firma
teraz niedostępna, nie mam go pod ręką).
Problem jest z uruchomieniem zasilacza. Jeśli zasilanie dopiero co się do
niego podepnie to niestety nie można go załączyć. Wciskając przycisk
Power na obudowie słychać 1s rozruch, potem pisk z głośnikczka i się
wyłącza. Trzeba trochę poczekać kilka-kilkanaście minut. Po każdym takim
włączeniu aby go wyłączyć należy dłużej przytrzymać przycisk Power.
Po odczekaniu odpowiedniego czasu, można go załączyć ale dopiero za
drugim razem. Za pierwszym razem słychać z głośniczka takie ciche ijo-
ijo... cichsze niż te które jest odpowiedzialne za zgłaszanie różnorakich
błędów(brak ramu, brak karty graficznej itp).
I dopiero teraz można go włączyć.

Wizualnie zasilacz wewnÄ…trz wyglÄ…da w porzÄ…dku. Akumulatory nie sÄ…
spuchnięte(nie wykluczam wyschnięcia), nie widać aby było coś nadpalone,
nic nie czuć. Fakt że zasilacz był załączany ze 2-3 razy bez obciążenia.

Jakaś rada coś może być nie tak z nim.

ps.Uprzedzając pytania o kupno nowego zasilacza, aktualnie zakupiłem nowy
komputer i na razie wolałbym nie dokładać na nowy zasilacz. A używany
wolałbym na razie nie kupować.

--
piecia aka dracorp