Re: Notebook - wyciaganie akumulatora?

Autor: Tomek <labeo7_USUN__at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 24 Sep 2009 - 13:38:21 MET DST

(...)
> Myślę, że nie warto bo i tak po 2-3 latach się zestarzeje

Masz na myśli zestarzenie sie akumulatora z powodu samorozładowania? To może
wyjściem jest naładowanie go co 1-2 miesiące? Pytanie zadaje stad, bo w
starym notebooku CA po 2 latach uzywania akumulatora trzymał 15-30 minut, a
nowy oryginalny to wydatek kilkuset zł.

> Pozatym niektóre laptopy nie ruszają bez baterii.

Sprawdzałem ten akurat pracuje normalnie bez akumulatora. Co do zaników
napięcia to zdarzaja sie u mnie raz na rok albo rzadziej.

T.