Re: Jakie DDR2?

Autor: Gamariel <gamariel_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Sep 2009 - 20:52:07 MET DST

Użytkownik "de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> napisał w wiadomości
news:h9d84o$g4n$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
>
> Zastanawiam się jakie włożyć pamięci do zestawu, który obecnie składam,
> zwłaszcza intrygują mnie takie parametry jak taktowanie czy latencja.
> Istotne składniki zestawu (na 98%): płyta Asus P5Q-E i Intel E8400 lub
> E8500. Na początku komp miał być niekręcony wcale, ale pewnie trochę
> jednak będzie, bez żadnych ekstrem, tak tylko dla przyzwoitości ;-)
>
> Z tego co widzę, do tego procka przy standardowym ustwieniu FSB wystarczy
> pamięć 667, na wszelki wypadek pewnie bym wkładał 800, bo zakładam, że
> [...]

Zainteresuj sie pamieciami Patriota, a jesli chcesz bawic sie w OC to
zainteresuj sie dodatkowo modelem na 1066, bo 800 to bedzie troche za malo i
moga sie srednio podkrecac. Poza tym mysle ze 667 odpada calkowicie, za
wolne beda dla procesora. A roznica miedzy 667 a 1066 jest coz.... dosc
konkretna :) Dodatkowo przy pamieciach na 1066 masz zapas na podkrecanie,
czego nie masz w zasadzie wogole przy kosciach na 667 i prawie wcale na
800MHz.
Pozdrawiam