Re: Gotowy PC - czy warto wchodzic w stara techn w dobrej cenie?

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 23 Sep 2009 - 12:44:36 MET DST

On Wed, 23 Sep 2009 09:11:33 +0000 (UTC), "Marcin"
<mwlodarc@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

>Wlasnie zalezy mi na ciszy - jesli one sa naprawde ciche, to bylaby dla mnie
>spora zaleta. Kamera ma Firewire, wiec musialbym dolozyc karte na PCI, ale
>nawet mam taka w starym kompie, wiec nie ma problemu raczej (chyba ze mialaby
>sie gryzc z nForcem)

W serwerowni go nie slysze ;-) Tam sa tylko wiatraki na procesorze i w
zasilaczu ale dosc ciche. Tzn. cos szumi na granicy slyszalnosci. Komp
ma zwykle PCI wiec jak masz kartę to bedzie OK. To sa po prostu dosc
dobre komputery biurowe - i tyle. Acha - jkaie warunki gwarancji? Ja
mam na nie 3 lata NBD u mnie.

Zdrowko