Re: Gotowy PC - czy warto wchodzic w stara techn w dobrej cenie?

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 23 Sep 2009 - 10:50:08 MET DST

On Wed, 23 Sep 2009 07:24:30 +0000 (UTC), "Marcin"
<mwlodarc@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

>Mam mozliwosc kupic takie zestawy (oczywiscie fabrycznie nowe), ktore wydaja
>sie byc w dobrych cenach, ale sa to juz stare, wychodzace technologie, wiec
>zastanawiam sie czy w ogole warto. Czy ktos moglby mi doradzic, czy pchac sie
>w to, czy poczekac troche, dolozyc troche i kupic bardziej nowoczesny zestaw?
>Zestawy sa bez OS, ale mam dodatkowa licencje na Viste, a w ogole to
>zastanawiam sie nad Mandriva albo Ubuntu - ale to inna bajka.
>
>1) HP Compaq dx2450 Microtower, AMD Athlon X2 5400B, 2 x 1 GB, Napęd SATA
> [...]

Mam 8 takich zestawow w jednym biurze jako komputery dla pracownikow.
Roznice kosmetyczne: dyski 160GB i 1GB RAM. 6 z Mandriva i 2 z XP Prof
SP3. Dodatkow mam jeden taki do testowanai roznych rzeczy - ota taki
tymczasowy serwerek do lokalnego testowania aplikacji na platformie
LAMP. Siedzi na nim Debian, Ubntu, Mandriva i trial Win2k3. Komputery
pracuja stabilnie i cicho ale to typowe maszyny biurowe. Jesli
przewidujesz jakieś modyfikacje to raczej ze względu na niezbyt
wydajny zasilacz będzie ciezko. Tzn. dysk dolozysz ale na inna grafike
juz moze byc malo. Acha - kmaer ma zlacze USB czy FW? Jak to drugie to
te kompy nie mają takowego.

Zdrowko