Re: Notebook z dobrym ekranem.

Autor: Maciek <freesco_at_emti.one.nospam.pl>
Data: Tue 22 Sep 2009 - 22:42:21 MET DST

BartekK napisał(a) w <h9b33q$7fh$2@nemesis.news.neostrada.pl> :

> Prosiłbym o brak takich uogólnień. To że akurat lenovo _niektóre_ ładne
> są, to nie znaczy że wszystkie, i że o to chodzi w fotografii. Większość
> serii laptopów lenovo można kupić w różnych wersjach, z różnymi
> martrycami, z różnym typem podświetlania itp. i nie można nawet w ramach
> jednej rodziny np R500 porównywać efektu. A tym bardziej porównywać do
> innych laptopów. To tak jakby pisać "bo citroen robi szybsze samochody
> od innych producentów"
Ja tam wiem tyle, że porównywałem kilka Lenovo z HP i Toshibą. Te pierwsze
mają też lustrzane matryce (znaczy że kobitka może nie nosić lusterka), ale
były mniej denerwujące od innych i kolory miały lepsze. Owszem, to dość
ogólnikowe i Lenovo robi rozmaite komputery, jednak wszystkie tanie mają te
odblaskowe matryce tego samego typu. Droższe, owszem, to już inna bajka.
Zdarzają sie nawet matowe. :)

--
Maciek
Polska Grupa Freesco