Re: ktory sterownik nowszy?

Autor: maX <aver_at_wywaltointeria.pl>
Data: Tue 22 Sep 2009 - 12:51:39 MET DST

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
news:h9a4p7$acs$1@inews.gazeta.pl...

> w nocy szukalem sterow na driverguide.com i takie cudo napotkalem: 5803
> mial date publikacji starsza niz 5787. I tak pare przypadkow wygladalo.
> wiec w sumie wiem, o co pytalem :)

Pare razy tez sie z tym spotkałem. Najlepiej ściągnąć oba sterowniki,
rozpakować i porównac daty samych plików. Czasem tez jest wśród plików jakiś
"readme" lub "list of changes" i jesli jeden zawiera listę zmian z tego
drugiego to wiadomo że jest nowszy.
A drivery to najlepiej ściągać w takich przypadkach ze strony producenta a
nie z driverguide.