Re: top 10 klawiatury

Autor: Bartek Wiecek <dante_at_ciach.eranet.pl>
Data: Tue 22 Sep 2009 - 10:21:44 MET DST

"grafi" <grafi@poczta.onet.pl> wrote in message
news:h99sfk$50v$1@news.onet.pl...
> Logitech UltraX daje rade.

no własnie właśnie... siedzę od dosyć dawna na takiej i w sumie tak sie
przyzwyczaiłem do niej i polubiłem, ze jak siadam na jakiejs standardowej
to... no dziwnie mi sie pisze i palce męczą się duuużo bardziej.
Klawiatura jest przy tym baaardzo trwała (od jakichś dwóch lat używam w
pracy i nie wykazuje najmniejszych objawów zmęczenia), wygodna, ładna...
polecam
pzdr
b.