Re: top 10 klawiatury

Autor: tomekr <tomekr_at_nomail.pl>
Data: Tue 22 Sep 2009 - 20:51:00 MET DST

Szymon von Ulezalka pisze:
> On Sep 21, 8:13 pm, Piotr Rezmer <piotr.rez...@WYWAL.ens.net.pl>
> wrote:

> jesli chcesz dobra klawiature- to nie bierz zadnej slim. niewygodna,
> mala, zle sie ja trzymie na kolanach, lekka.
> bierz Microsoft Ergonomic Keyboard 4000 - mam druga sztuke (pierwsza
> rozwalilem) i nie nazekam, w zyciu nie zamienilbym jej na nic innego.

Slim są całkiem wygodne - pisze się lekko, nie musisz walić w klawisze z
ogromną siłą (jak np. w spację w twojej klawiaturze), a nawet bardzo
szybko. Jak ktoś ma także laptopa to pisze zgodnie z przyzwyczajeniem.

Poza tym jakbym dużo używał myszy (grafika itp.) to zdecydowanie
postawiłbym na klawiaturę wąską, bez bloku numerycznego, aby mieć mysz
blisko siebie. Rozwalone na boki klawiatury ergonomiczne są tutaj antytezą.