Re: pomó¿cie w wyborze konfiguracji

Autor: Gamariel <gamariel_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 20 Sep 2009 - 20:56:54 MET DST

U¿ytkownik "Szarlih" <szarlihy@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:h95qjd$p2g$1@inews.gazeta.pl...
> Jolanta Andrejko jest autorem poni¿szej tajemniczej notatki, zapisanej
> pradawnymi runami na ko¼lej skórze:

> np
> zamiast tego wy¿ej to:
> KINGSTON DDR2 4096 MB / 1066 (Dual 2x 2048 MB), CL5, HyperX
> 40 z³ taniej i zostaj± wolne sloty gdyby kiedy¶ by³a potrzeba zwiêkszyæ
> ilo¶æ pamiêci.
>
> gdyby za¶ zmieniæ firmê np na Patriot czy OCZ (Kingston wcale nie robi
> takich dobrych pamiêci) to ponad 80 z³ taniej.

Kingston robi dobre kosci, ale nie dla maniakow OC :) Nie wiem skad te
dziwne wnioskowanie ze Kingston to zle pamieci. Robi kosci nie od dzis i
jest w tym naprawde dobry. A chodnikowe opinie jakoby to byly slabe pamieci
sa z palca wyssane. Poza tym Patrioty ok. Co do zbytnim szumem owiane OCZ,
nie wiem czemu, to bym polemizowal i to nawet bardzo.

Do Autorki watku... teoretycznie, jesli chcesz zlozyc komputerek to tanszy
bedzie skladak na platformie AMD, choc ja osobiscie jestem starym
zwolennikiem Intela i przy nim zostaje nawet w jego trudnych chwilach,
czesto zwiazanych z komiczna polityka cenowo-jakosciowa - mam tu na mysli
znane PIV i teraz dziwne zachowanie co do i7 i i5 :)

Pozdrawiam.