SIWZ #2 - próba podsumowania

Autor: <newsgroups_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 20 Sep 2009 - 20:28:56 MET DST

Pytałem kilka dni temu o SIWZ, i nawet nie sądziłem, że wywołam taką burzę.
Odrobiłem zadanie domowe=przeczytałem kilkanaście SIWZ-ów z róznych stton
Polski. I wyszło na to, ze nikt nie pisze ich w zgodzie z ustawą, bo każdy się
bardziej od ustawy boi wyniku przetargu.
Ja sobie wymajstrowałem tak:

PROCESOR:
Dwurdzeniowy klasy x86, dedykowany do pracy w komputerach stacjonarnych,
wykonany w technologii 45nm, taktowany zegarem minimum 2.80GHz, Cache L1
minimum 2*32 kB, L2 minimum 3MB, FSB: 1066 MHz lub inny procesor o wydajności
co namniej 1863 punkty wg testu PASSMARK - CPU Mark: http://
www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html (procesor o wydajności nie niższej niż
Intel E 7400 )

Byłbym wdzięczny za konstruktywną krytykę tego zapisu.
1. Na ile wyniki z podanej strony zabezpieczają mnie przed kupnem słabego
komputera ? /moge mieć AMD, ale nie chce, by ktos mi coś wcisnął.../

2. Ktoś zrobił jeszcze inaczej: napisał, że intel Exxx albo AMD PHENOM xxx
Co o tym sądzicie ?