Re: Porównaie kart graficznych na potrzeby SIWZ

Autor: <newsgroups_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 20 Sep 2009 - 19:31:33 MET DST

> To akurat nie pisał nikt z uczelni tylko firma dell

Czyli każdy SIWZ kogoś, kto chce kupić DELL-a może tak wyglądać ? POmysł swoją
drogą sprytny: ja chcę komputer o okreśłonej konfiguracji, a jak chcecie mi
sprzedać coś innego, to wykażcie, że to nie jest gorsze,a przy okazji do testów
przygotujcie taki komputer, jak ja chcę kupić.... Można tak ? Bo to w sumie
przerzuca ciężar zabezpieczenia się przed zakupem złomu ze zlecjącego na
zaleceniobiorcę, który musi udowodnić, że to, co sprzedaje nie jest złomem...